Compare NordVPN via BesteVPN.nl

NordVPN

(4.3)

Based on 4339 reviews
www.nordvpn.com

Payment methods
Visa, Mastercard, iDeal, American Express, Discover, Bitcoin, Crypto Currencies, AliPay & Amazon Pay
Apps for
Android, Windows, MacOSX, iOS, AndroidTV, Linux, Chrome & Firefox
Protocols
IKEv2, OpenVPN, IPSec, SSL/TLS, Wireguard & NordLynx
Other
Free trial
30 days money-back-guarantee
Doesn’t keep logs
5563+ Servers
58+ Countries
Number of locations unknown
Contact methods
Social Media

Rating

BesteVPN.nl has a total of 4339 reviews for NordVPN. In total BesteVPN.nl has 49773 reviews. Which means that 9% of all reviews is about NordVPN. Our visitors give NordVPN an average of 4.3 stars. The average score on BesteVPN.nl is 4.5.

NordVPN Review

With NordVPN, you can stop your subscription within 30 days and get your money back if it turns out that after starting your VPN subscription the service is not what you had hoped for. For many providers, this is an alternative to a free trial period.

NordVPN has 5563 servers to connect to a VPN. With these VPN protocols, you can connect to the VPN servers of NordVPN: IKEv2, OpenVPN, IPSec, SSL/TLS, Wireguard, NordLynx. Of course, you can always have VPN connections connected manually. To make it easier for you, NordVPN has created a simple app for the following devices to connect quickly: Android, Windows, MacOSX, iOS, AndroidTV, Linux, Chrome, Firefox.

If you finally take out a paid subscription with NordVPN then you have 9 payment options. The methods for paying at NordVPN are: Visa, Mastercard, iDeal, American Express, Discover, Bitcoin, Crypto Currencies, AliPay and Amazon Pay. You can also pay with Cryptocurrency here! A payment via a Cryptocurrency gives you the possibility to pay completely anonymously.

You can pay at NordVPN with:

Go to NordVPN View 1 packages View 4339 reviews

Subscriptions

Package Connections Data limit Renews automatically Length Package price
VPN 6 No limit Yes 30 dagen € 13,15 Order
1 jaar € 92,36 Order
2 jaar € 131,86 Order

Reviews


Seba Vance gave NordVPN: 5 stars

Super fast VPN when you use NordLynx protocol. Super fast and easily accessible chat support. Very happy!

trendingup gave NordVPN: 5 stars

Fantastic company, fantastic service, even customer service. I was unsure after realizing there is no phone number for support but the online support is actually far better. no complaints at all.

KenH. gave NordVPN: 2 stars

Seemed like a good product, hade great reviews, being a older computer user I was unable to follow setup with my Dell laptop running Norton Security

Fannar Hansen gave NordVPN: 5 stars

I used NordVPN previously for 2 years and their customer service is honestly one of the best I have ever experienced. I did end up using the "30 day return" when I renewed because I want to try another service but they absolutely stand by their promise! Check them out, just make sure to test the speed, I am in Iceland and their speed drop is pretty bad but if you live somewhere else other than the middle of the Atlantic it's probably blazing fast.

Petković Danilo gave NordVPN: 5 stars

Everything was just perfect!

Adam gave NordVPN: 1 stars

Purchased subscription but the app don't work. App is asking me to purchase the plan I already did. Over and over again... Then it stopped recognising my password. I changed the password but it do not work!? Waste of my time!

Torulf Nilsson gave NordVPN: 5 stars

Excellent customer service by Leo after some unfortunate double invoicing due to weaknesses in their web order system. NordVPN offer high quality VPN service and also flawless customer service.

Matt gave NordVPN: 5 stars

had a few issues with installing the app on a 2nd computer, got insanely fast concise help from a friendly allen who had me up and running within minutes 10/10 will recommend to my friends excellent service!

R.S gave NordVPN: 5 stars

Gabe did good

sherell gave NordVPN: 1 stars

Most recent e mail reply dated 7/14/2020 Unfortunately, we will not be able to provide a "hard copy receipt" therefore, we encourage you to contact Adyen our billing provider if any specific details are needed Can't or won't 2 different animals and now you want me to spin my wheels with a subsidary of the parent company who is going to jerk me off as well No thanks Like I said if a multi million dollar company needs to cheat me out of $100 your welcome to it Just remember people read reviews for a reason and I hope they can see you for who your really are when there are refunds involved for lack of your inability to fix problems with YOUR SOFTWARE To only offer 30 days on a 36 month contract sounds to me like you already know there are going to be unfixable glitches down the road and you are just covering your butt As I have stated before good luck with that business plan E mail Hello, Thank you for your reply. As mentioned before, the payment was rejected due to a fraud check. The payment was canceled and reversed back to you.  This means that the original charge has dropped off the bank statement altogether as if it never occurred, and the bank account balance has adjusted to credit that money back without a specific line item on the statement.  If you still see the charge to NordVPN and have not received your money back, please contact your bank, because as we can see the payment was canceled from our side and reversed back to you. Let us know if you have any further questions. Best Regards, Julio Abrahao Customer Success Team MY REPLY As I mentioned before banks do not debit and credit accounts with no hard copy ref # proof to refer back to in case of fraud occurring between one party and another whose accounts they have serviced thereby absolving the bank of any wrong doing And the hard copy ref number proof of both transaction are where ? So a multi million dollar off shore IRS tax avoiding business such as NORDPRO cannot provide written hard copy verification of  a financial transaction that they claimed to have occurred but have no proof of . Good thing you are offshore with record keeping like that As far as I am concerned until I get hard copy verification of your alleged excuses you just CHEATED me out of my money and like I stated in the original post (REFER TO BUYER BEWARE post below) if you need to Cheat me out of $100 you are welcome to it God Bless How ever i would advise anyone thinking about doing business with you to reconsider considering my documented after documented experience verses your undocumented reply's of the dog ate my homework or the droids who you seek are not here move along Good Luck with that business plan in the future Email reply Hello, Thank you for your reply. We truly apologize for the situation. However, as mentioned the payment made on 2020-02-16 has been flagged as fraudulent, therefore the full amount was reversed back to your account within a few days from the purchase date. However due to an error in our systems your account remained active, and only recently was this error found and resolved. The payment information was updated only after the decision to issue a partial refund was made. That being said, the funds have been transferred back to your account from the beginning of the subscription. Since the funds have been transferred back not long after the original charge occurred, the refund may have been processed as a reversal. This means that the original charge has dropped off the bank statement altogether as if it never occurred, and the bank account balance has adjusted to credit that money back without a specific line item on the statement We hope this information has clarified the whole situation regarding our billing system. Best Regards, Faustina Cuadrado Customer Success Team MY REPLY Doesn't clarify any thing at all Just goobly gook like the dog ate my homework or the droids you seek are not here move along That being said, the funds have been transferred back to your account from the beginning of the subscription. Provide a hard copy of the ref # please The refund may have been processed as a reversal. This means that the original charge has dropped off the bank statement altogether as if it never occurred, and the bank account balance has adjusted to credit that money back without a specific line item on the statement. Not my problem YOUR PROBLEM to contact my credit card dept and get the hard copy receipt with ref # so I can confirm your truthfulness in this matter You know as well as I do financial institutions do not process any transactions with out record keeping with ref numbers to refer back to when problems like this arise so until you can get me the hard copy proof of your undocumented excuse YOU are the one holding the hot potato Best regards indeed

Write a review